دوبیتی دوست دارم ، دوبیتی های عاشقانه معاصر برای همسر

دوبیتی دوست دارم

دوبیتی دوست دارم ، دوبیتی های عاشقانه معاصر برای همسر
دوبیتی دوست دارم ، دوبیتی های عاشقانه معاصر برای همسر همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

دوبیتی دوستت دارم

بهترین دوست تو
شادی رو به تو هدیه می کنه
و غم و اندوهت رو
تسکین می ده
⇔⇔⇔⇔

دوبیتی دوستت دارم عشقم

رفیق
چهار حرفه اما
اگه رفیقتو فراموش کنی
خیلی حرفه . . .

شعر دوبیتی دوست دارم

سلامتی رفیقایی
که روز قیامت
فقط زمین از دستشون
شاکیه !
اونم به خاطر سنگینیه مرامشون . .
⇔⇔⇔⇔

دوبیتی عاشقانه دوست دارم

ما زنده به عشقیم ولی عشق تب دوست
ما طالب مرگیم ولی در طلب دوست
ما تشنه دردیم ولی از غم هجران
درویش نگاهیم ولی با لب خندان
⇔⇔⇔⇔

دوبیتی های دوست دارم

دستمال خیس
آرزوهایم را فشردم
همین ۴ قطره چکید
زنده
باد
رفیق
با معرفت !

دوبیتی دوستت دارم

برای این‌ که
دوست پیدا کنی
باید خود را لایق
و آماده دوستی بار بیاوری.
⇔⇔⇔⇔

دوبیتی دوستت دارم عشقم

در رفاقت رسم ما جان دادن است
هر قدم را صد قدم پس دادن است
هرکه بر ما تب کند جان میدهیم
ناز او را هرچه باشد میخریم
⇔⇔⇔⇔

شعر دوبیتی دوست دارم

دوستی نشانی از عشق داره
کسی می تونه دوست تو باشه
که از صمیم قلب
اون رو دوست داشته باشی

دوبیتی عاشقانه دوست دارم

دوست یعنی
وقت اضافه یعنی تو
همیشه براش عزیزی
حتی توی وقت اضافه
⇔⇔⇔⇔

دوبیتی های دوست دارم

داروها و دوستی ها
هر دو مشکلات را حل میکنند
با این تفاوت ک دوستی ها
هیچ وقت تاریخ انقضا ، بها و اندازه ندارند . . .
⇔⇔⇔⇔

دوبیتی دوستت دارم

به کنج سینه منزل کردی ای دوست
دلم را رهن کامل کردی ای دوست
دلم مستغرق دریای غم بود
مرا مهمان ساحل کردی ای دوست

دوبیتی دوستت دارم عشقم

یادته زیر گنبد کبود دوتا رفیق بودیم
و کلی حسود ؟
تقصیر اون حسودا بود که حالا
ما شدیم یکی بود یکی نبود …
⇔⇔⇔⇔

شعر دوبیتی دوست دارم

سلامتی هرچی خوبه
که بدش ماییم
سلامتی هرچی بزرگه
که کوچیکش ماییم
سلامتی هرچی رفیقه
که اگه قابل بدونن خاک زیر پاش ماییم
⇔⇔⇔⇔

دوبیتی عاشقانه دوست دارم

پرسید دوست رو چون دوستش داری
بهش نیاز داری یا
که چون بهش نیاز داری دوستش داری؟
گفتم چون دارمش بی نیازم…

دوبیتی های دوست دارم

زغال اسفندتم
رفیق میسوزم
تا چشم نخوری !

Comments

Popular posts from this blog

شعر دوستانه ، کوتاه زیبا و عاشقانه از مولانا و شاملو + شعر نو رفیق

تعبیر خواب بارداری زن متاهل ، دیدن حاملگی زن شوهردار در خواب چیست

متن در مورد سیزده بدر عاشقانه ، متن عاشقانه در مورد ١٣ بدر + متن سیزده بدر