اس ام اس تولد دختر خواهر ، تولد عشق خاله نزدیکه + پروفایل تولد خواهرزاده

اس ام اس تولد دختر خواهر

اس ام اس تولد دختر خواهر ، تولد عشق خاله نزدیکه + پروفایل تولد خواهرزاده
اس ام اس تولد دختر خواهر ، تولد عشق خاله نزدیکه + پروفایل تولد خواهرزاده همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

اس ام اس تبریک تولد دختر خواهر

دیدن خوشحالی تو
در روز تولدت همه چیزی است که آرزویش را دارم
امیدوارم به هر چیزی که آرزو می کنی برسی
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تولد دختر خواهر

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم
اما پنداشتم ساده نوشتن
همچون ساده زیستن زیباست
تولدت مبارک دوست خوبم

تبریک تولد دختر خواهر

یک سبد احساس را ، با تو قسمت می کنم
در شب میلاد تو ، جان نثارت می کنم
می نشینم در برت ، با تو صحبت می کنم
داغ،لبهای تو را ، بوسه باران می کنم
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تبریک تولد دختر خواهر

آرزو می کردم که درجشن میلادت
تک ستاره آسمان چشمانت باشم
تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم
و درکلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت !
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تولد دختر خواهر

دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر
تو متولد می شوی و من عاشق تر می شوم
تولدت مبارک

تبریک تولد دختر خواهر

امشب دامن تو
پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود
اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم
جز دلی که به من پس دادی تولدت مبارک . . .
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تبریک تولد دختر خواهر

عزیزم اکنون به جای دستانم دو بال طلائی می خواهم
تا در زیبا ترین تاریخ تقویم برای ستاره باران کردن
شب تولدت تا آسمان پرواز کنم
و به روی ماه بنویسم بهترینم لمس بودنت مبارک
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تولد دختر خواهر

روز تولدت بهانه ای شد
تا بهترین شاد باشهایم را
تقدیم حضورت کنم ،
دلت شاد و روزگارت بهاری باد

تبریک تولد دختر خواهر

وقتی حتی در دورترین خاطراتم
نزدیکیت را احساس میکنم
شک نکن “بهترینی” در تنهاییم
شمع های خاطرت را خودم
به جای تو فوت میکنم تولدت مبارک..!
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تبریک تولد دختر خواهر

با تو ام کهنه رفیق :
یاد ایام قشنگی که گذشت
کنج قلبم گرم است!
آرزویم همه سر سبزی توست
تن تو سالم و روحت شاداب
آنچه شایسته توست خواهانم
دل یک دانه ی تو سبز و بهاری ،
روزگارت خوش باد
میلادت ای دوست مبارک
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تولد دختر خواهر

در شب زیبای میلادت
تمام وجودم را که قلبی ست کوچک
در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم
و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم
تولدت مبارک

تبریک تولد دختر خواهر

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود
هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود
در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود
خیلی دوستت دارم
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تبریک تولد دختر خواهر

تو از قبل پیرتر شدی
اما بهتره نیمه پر لیوان رو ببینیم،
الان از آینده خودت جوون تری!
تولدت مبارک …
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تولد دختر خواهر

تولدت
آغاز زیباییها ست
هزاران گل یاس سپید
تقدیمت میکنم

تبریک تولد دختر خواهر

امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست
احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی
کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . .
تولدت مبارک

Comments

Popular posts from this blog

شعر دوستانه ، کوتاه زیبا و عاشقانه از مولانا و شاملو + شعر نو رفیق

تعبیر خواب بارداری زن متاهل ، دیدن حاملگی زن شوهردار در خواب چیست

متن در مورد سیزده بدر عاشقانه ، متن عاشقانه در مورد ١٣ بدر + متن سیزده بدر